Nowa identyfikacja wizualna Ośrodka
Nowe logo powstało w oparciu o poprzedni logotyp, nawiązujący do podpisu patrona instytucji – Cypriana Kamila Norwida. Dzięki temu zachowano ciągłość konceptualną. Całość identyfikacji wizualnej tworzono z myślą o dostępności. Litera „N” została ujednolicona mocnym outlinem, co sprawia, że nawet przy dużym pomniejszeniu zachowuje czytelność. Jej pochyłość nawiązuje do pisma odręcznego. Mocna i obła w formie „N” odwołuje się do neonów, które są znakiem rozpoznawczym Nowej Huty.
Całość tworzona była z myślą o dostępności. Font – Atkinson Hyperlegible Bold – nie jest przypadkowy. Już sama nazwa odsyła nas do założyciela Instytutu Braille’a. Na potrzeby logotypu nazwa instytucji została uproszczona, dzięki czemu stała się bardziej czytelna. Dotychczasowy odcień zieleni został wzbogacony o kolor niebieski, przez co jest bardziej przyjazny w odbiorze. Symbolicznie kolor zielony odnosi się do ekologii, szczęścia i harmonii. Z kolei kolor niebieski przywodzi na myśl spokój, tolerancję, zaufanie i troskę. Jest też symbolem kreatywności, a tym samym: kultury oraz sztuki.
Nowa odsłona logo stanowi czytelny, spójny i współczesny wizualnie znak graficzny, charakterystyczny dla Ośrodka Kultury Norwida w Krakowie, Nowej Hucie.